Ved bestilling
Læg de varer du ønsker at bestille i indkøbskurven. Når du har
godkendt din bestilling, vil du modtage en mail der beskriver de muligheder du har for betaling.
Du er selvfølgelig også velkommen til at afhente dine varer selv, efter nærmere aftale.
Her kan du betale med kontanter eller Dankort. Ønsker du at foretage din bestilling
ved at sende en mail til: winnie.olafsen@mail.dk, er du også velkommen til det. Husk tydeligt
at notere dit fulde navn, din adresse, telefonnummer og email adresse, (og noter hvis
leveringsadressen er en anden), når du foretager en bestilling. Når din
bestilling er modtaget, sendes en bekræftelsesmail til dig.
Levering
Levering er altid gratis i Danmark, på alle skønhedsartikler! Alt efter din pakkes
størrelse, vil dine varer blive afsendt som brev med Post Nord eller DAO.
Leveringsomkostninger på alle andre varer vil fremgå af din ordrebekræftelse.
Den billigste forsendelses-mulighed er som udgangspunkt uden forsikring.
Noter venligst i din bestilling, hvis du ikke ønsker den billigste forsendelse.
En forsikret forsendelse koster fra 80 kr. og opefter, alt efter pakkens vægt og størrelse.
Når du vælger forsikret forsendelse, betyder det at du til enhver tid
kan bede om at få dit pakkenummer oplyst, hvis du ønsker at spore din pakke,
via Track and Trace. Levering til andre lande medfører et gebyr på 50 kr.
ved forsendelser som brev og på 175 kr. ved forsendelser som pakke.
Leveringtiden kan variere alt efter hvilke varer du har bestilt. Der tages forbehold for at varer
kan være bestillingsvarer eller kan være blevet udsolgt. Lagerførte varer vil under normale omstændigheder blive leveret inden for 2-3 arbejdsdage. Haster din bestilling, så lad mig vide
det og jeg skal se hvad jeg kan gøre.
Jeg vil til enhver tid gøre alt for at din bestilling går så glat og så hurtigst som det
er muligt, og jeg vil glæde mig til at servicere dig.
Ved returnering, bytning eller reklamation af varer
Finder du ud af at din vare er behæftet med fejl, som ikke skyldes almindeligt slid/brug,
eller en skade du selv har været uheldig at påføre produktet, har du selvfølgelig ret til at
reklamere og/eller returnere din vare. Reklamationsretten er 2 år fra købstidspunktet. Vær
dog opmærksom på at der kan være specielle forhold der gør sig gældende ved bestemte varer,
hvor din reklamationsret bortfalder. Det gælder bl.a. køb af restpartier, udstillingsmodeller mm.
Ønsker du at bytte din vare, kan du bytte til en anden vare inden 14 dage fra købstidspunktet.
Er varen en gave, kan den byttes inden 14 dage fra det tidspunkt hvor gaven skal gives. Oplys
da dette når du bestiller varerne.
Ønsker du at bytte eller returnere en vare, som ikke er behæftet med fejl, afholder du
selv evt. forsendelsesomkostninger, hvis varen skal sendes retur, og ellers kan du
selvfølgelig komme personligt og returnere din vare, efter nærmere aftale. I denne
situation skal varen returneres intakt og ubrugt.
Det er vigtigt for mig at du er glad for de varer du køber hos Atmozphere. Så er der noget der ikke imødekommer dine forventninger, må du endelig ikke holde dig tilbage med at kontakte mig!
Mvh Winnie Olafsen fra Atmozphere